billes-mamma

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Ulle - 14 december 2009 15:42

Ja nu har man varit vaken ett par timmar.... varit på vc , varit på ICA , panduro för lite inhandling till julpyssel med att göra några julgranskulor.... och en liten julklapp till lilla jul , och en sväng på apoteket röda näsan. Vi ska ha lite lilla jul eller en glöggkväll med jobbet imorgon hemma hos en arbetskamrat. Ska bli så mysigt och kul med en kväll med allahopa. Så jag köpte lite vin till morgondagen och nån glögg att smutta på ikväll    


Nu ska jag riva ur vår och billes säng för renbäddning sen hoppa in i duschen innan det är dax för middag.

Jag har hyrt Ice age 3 som vi ska se på ikväll , ska vara en rolig film. 1:an och 2:an var ju bra så jag har förväntningar.


Ha en trevlig kväll.

Av Ulle - 14 december 2009 07:17

Så där ja.... äntligen Måndag! Finns inget ljuvligare än att få gå hem efter en natthelg på gökboet. Just nu är det väldigt bråkiga nätter konstant      Imorse vart till och med stackars städtjejen attackerad av en grinig gammal man. Och jag fick mig en smäll.


Nu ska jag se till att lilleman vaknar till liv , och så måste jag ringa VC ang Billes ögon och öroninflammation och hoppas dom kan kolla på henne idag.

Blir en kort sovning idag , ska även på VC med Crille en sväng vid 11.30

Sen blir det nog en slö , slapp och seg dag är jag rädd.

Eller så har jag tur och får en sån där energiboost jag kan få när jag sovit väldigt lite   hoppas på det så blir det nog en hel del gjort.


Ha en underbar Måndag på er    


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards