billes-mamma

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Ulle - 8 december 2009 21:26

Ja ännu en seg dag har runnit förbi , nu har man bara 10 timmar kvar framför sig innan man får krypa ner i den sköna sängen och sova.

Febern håller i sig och alvedonen är värdelös mot magvärken..... vilket är heltrist.


Har inte gjort några stora ovationer hemma idag heller , hjälpte Tony att riva lite tapeter i det blivande gästrummet. Men ledsnade ganske fort.

Hoppas verkligen på en piggare dag imorgon. Jag vill ta en promenad innan jag går till sängs imorgonbitti så jag siktar på det.


Nu ska jag göra lite sysslor som typ potatisskalning , tvättstugegöra , första varvet m.m , sen kolla in vad tv har att erbjuda inatt


Sov gott alla ni som får    


Tjingeling!!!

Av Ulle - 8 december 2009 15:14

Ja å så sov man över telefontiden på sjukhuset då     Magen ondare nu när jag vaknat. Tryckt i mig alvedon och hoppas det släpper.

Har precis hämtat Bille på dagis , klurat ut dagens middag : Stekt potatis , bacon och stekta ägg. Låter faktiskt väldigt lockande   

Bara vänta på att klockan ska rulla på så älsklingen kommer hem    så ska det kockas mat.


Crille kommit hem från skolan men dragit iväg till en kompis.

Bille gick direkt in på sitt rum för legobygge nu när hon kom hem så jag har rast vila framför tv och en kopp kaffe.

Nu är det en natt sen är det ledigt till på Fredag då man jobbar hela helgen vilket är mindre kul.


Ha det bäst


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards