billes-mamma

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Ulle - 1 december 2009 22:49

Dagen har rullat på..... fått lite gjort här hemma som telefonärenden och dyl.

Sen var jag till en kompis på kaffe , alltid lika trevligt att surra bort några timmar. Hon var min andra hälft under hela skolgången från lekis till klass 9 sen gled vi tyvärr isär men har ändå försökt att hålla en kontakt ändå. Hur det än blivit så känns hon föralltid kommer vara min bästa vän..... tillsammans talar vi om allt och då menar jag verkligen ALLT. Inga hemligheter "what so ever..."


Sen vart det banken och omläggning av våra dyra lån..... vi har ju amorterat åt helvete för mycket , till och med hon på banken tyckte vi skulle leva lite

oxå   

Så nu när vi räknar efter så:::: JA vi har nog råd att ta oss utomland

igen...  JIPPIE!!!! Kan inte vänta nästan....


Åh så har jag jobbat i så där 4 timmar nu ikväll , gick bra. Det är sååå skönt med såna korta pass , skulle man haft jämt.


Nu är det egen mys-tid framför tv:n , resten av familen sover.


Ha det bäst alla

Tjingeling!!! 

Av Ulle - 1 december 2009 10:17

Ja då var det 1:a December , men vart sjutton är snön???? Igår fick jag ett tokryck som jag brukar få ibland och bytte till juligare gardiner i alla fönster åh det vart så mysigt och fint. Sen var det en lugn hemmakväll med soffan.


Åh även idag har jag sparkat igång min dag..... Först var det till att väcka mina små gryn sen bädda sängar ,lite frukost till dom sen skjussa dom på dagis och respektive skolan. SEN!!!! klädde jag på mig och tog en morgonpromenad innan min frukost    känner mig sååå duktig.

Nu ska jag åka och hälsa på en kompis jag inte träffat på länge , dricka lite kaffe och surra på.

Sen hämta sonen kl 14.15 innan jag ska ta en promenad på banken kl 15 för omläggning av lånen. Det ska bli skönt att få ordning på detta dyra vi lever i nu.

Och kl 16 är det dax att gå på jobbet för 4 timmars jobb.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards