billes-mamma

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Ulle - 12 december 2009 21:44

Ja vilken otrooligt tråkig och seg dag det varit idag. Sov åt helvete för länge..... ända till 15.00 Då var man ju segare än en kola. Försökte pigga upp kroppen med en dusch men det hjälpte inte ett dugg. Insåg då att sova så länge är ju helt värdelöst för livet.... man får inte ett dyft gjort. Man skulle ha sovit ända till jobbdax.

Mannen bjöd på go middag i alla fall , dillköttsgryta och potatis,


Sen tog jag mig en tur på ICA för älsklingen ville ha chips å dipp ikväll när han ser på film i sin ensamhet. Bille är ju hos farmor i helgen och trivs som fisken i vattnet. Och Crille är hos sin pappa.

Själv låg jag på soffan och kollade på Cars på 5:an , en mysig film att slötitta på. Sen vart det robinson på dumburken.


Nu är jag åter på gökboet där jag innerligt hoppas att dom små liven tänker sova inatt istället för att bråkas. Kanske man ska inhandla ett par boxarhanskar till dom så får dom ju mjuka händer att veva med, mindre skador på oss menar jag   

Nu ska jag ta ett varv och sen förbereda lite för morgontimmarna när man är som tröttast.


Ha en skön natt och sov så gott


Tjillevippen

Av Ulle - 12 december 2009 15:34

Godmorgon får jag väl säga.... gud vad jag sovit hårt och gott.

Nu när jag kom upp hade Tony målat konstverk på en vägg i v-rummet , vart bra resultat faktiskt.


Tony började genast prata om middag....    ja inte är ju jag speciellt sugen på nån mat närmaste timmarna.

Men han är nog hungrig han stackarn.   så det är nog bara sätta sig och äta när älsklingen lagat mat så klart.

Sen är det inga större planer av återstoden av dagen innan det är dag att gå på gökboet ikväll igen... och roligare kan man ha vill jag lova   

Inatt tänkte jag ärligt för mig själv.... det är ju för tragiskt: man hinner bara komma dit så längtar jag därifrån fortare än f.. VILL ha ett nytt jobb !!! Någon som vet Tack!


Nä nu ska jag ta påtår på "morgonkaffet"


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards