billes-mamma

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Ulle - 11 december 2009 13:55

Ja idag fick man kliva upp vid 06 det skulle ju donas med lucialinne och krona på morgonen för lussning på dagis. Dom var så duktiga och fina alla barnen.

Sen stannade Bille kvar på dagis när jag promenerade hemåt. Väl hemma var det bara väcka sonen som försovit sig "som vanligt" känns det som den här veckan   och han har ju så fint morgonhumör annars när han vaknar i tid NOT! Så det var lite pyrt om man säger så.

Men han kom iväg med morfar som chaufför som vanligt.


Själv har jag Fredagsstädat    strukit och lagt på duk på den nya bordet , det vart så fint så. Lyssnat på julmusik och se om det kommer nån julkänsla men det fattas nåt??? Typ 1 meter snö och minusgrader.

Hade tänkt måla taket i det blivande gästrummet men lusten rann av mig..  

Kan bero på att jag har jobbarhelg framför mig och ni har väl förstått vad jag tycker om det: DET SUGER!!!


Nu kom älsklingen hem han är inge pigg alls han.... har feber och äter alvedon så jag hoppas han behåller det för sig själv , jag vill inte ha nåt.

Nä lite kaffe kanske skulle smaka...


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards