billes-mamma

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

summering

Av Ulle - 24 januari 2011 10:30

Vad har hänt sen sist..... ? Måste nog tänka   Minnet sviktar ibland...

Jo sonen vart sjuk , riktigt dålig faktiskt   Det var länge sen jag såg honom ligga still så länge med 40 graders feber , sprängande huvudvärk trots alvedon.

Igår lite piggare , men mamman var nog alldeles för snäll som lät honom ta en liten skotertur för på kvällningen vart det feber igen.


Torsdagen var en riktigt tuff dag för min kropp , efter 1.5 timmes sömn var det bara till att knalla till jobbet för möte , sen hem för middag , försöka vila. Vart en halvtimmes sömn då sen åter på jobbet , Puh vart en lång natt vill jag lova   


Fredagen var jag trött som en gnu , sov till 14 då prinsen legat och försökt prata med mig i en timme. Han var brännhet fortfarande. Var soffläge för honom även denna dag.

Bjöd mor och far på china-mat , spelade kort och coronne.


Lördagen vart det skridskoåkning för mig och lilltrollet , ovant för mina stackars fötter , det var många år sen dom stod i ett par skridskor. Men det är ju ungefär som med cyckling , det sitter i ryggraden.

  

Bille kämpade på så duktigt , där var det inge gnäll på onda fötter inte   

  

Sen ICA-handling att lite god mat och godis.

Sen vart det grillat till middag.... Mums vill jag lova.

En liten sväng upp till mor och far på kvällskvisten. Träffa bekanta ifrån Sollefteå gjordes då.


Söndagen bjöd på skidåkning för mig och Bille , skotertur för grabbarna vilket kanske inte var så smart drag av mamman att låta sonen fara , för på kvällen var febern tillbaka. Men ville låta honom ha nåt kul i helgen.


Nu ligger han hemma idag men jag hoppas han kan gå imorgon i alla fall.

Själv ska jag jobba kvällen ikväll sen dagpass resten av veckan , spännande.


ha det bäst!!!


Tjingeling!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards