billes-mamma

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Ulle - 11 januari 2011 17:24

Vart ingen slöslappardag igår.... fick ett ryck och bytte gardiner överallt förutom billes rum. Rastade snabeldraken och duschade av moppen. Så det rullade på i faslig fart.


Gjorde mumma middag igår: Paltbröd , fläsk och vitsås det är ju såååå gott   


Sen rast vila innan det var dags för nattjobb. Vilket jag gärna hade sluppit för hu vilken jobbig natt. Okej om man inte kan sova själv men man behöver väl inte springa in hos alla andra och väcka upp dom kan jag tycka.

Så det var ett evigt jagande inatt   

Sov i alla fall som en sten    när jag kom hem och i säng , tvingade upp mig själv vid 14.45 tiden och in i duschen så man vaknade till liv.

Hämta trollet på dagis sen hem och börja kocka middag , idag vart det pasta och baconsås med en massa broccoli till. Min och trollets favorit. Gottgott


Nu är det bara vänta att timmarna går och sen gå tillbaka på jobbet , måtte denna natt bli bättre , snäällla


Ha de´


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards