billes-mamma

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Ulle - 30 januari 2011 13:20

Ja som vanligt har helgen rusat förbi..... Skridskoåkning har varit helgens aktivitet med billen.

Tony hade en trevlig dag igår med grabbarna. 


Hade tänkt oss grillning till middag men det blåste så hårt att det vart till att ta fram racletten istället och grilla på bordet. Mmm gott det med men inte riktigt samma sak.

Crille hade en kompis här igårkväll mycket musik från nedervåningen då , och men massa expriment höll dom på med    som att spränga chips av högtalarljud.


Idag har jag Bille och farmorn varit på isbanan och hade med oss varm choklad och mackor denna gång. Hon har blivit så duktig på bara några dagar att åka.

    

Tony har lastat släpvagnen och bilen full med skräp och åkt på tippen med. Crille följde honom och lastar av.


Vad det blir för middag tror jag blir lite thai inspirerat , skulle vara gott.

Men en tur till ica först och så ska vi ju hyra filmen: I rymden finns inga känslor om den finns inne såklart. Lite chips och dip till den måste oxå köpas.


Nu ska jag ta min krångliga tarmsnurrarmage som inte slår nån knut hoppas jag och försöka röja inne på Billens rum.


Ha en trevlig dag


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards