billes-mamma

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Ulle - 19 januari 2011 22:17

Denna morgon vart inte lika lätt som gårdagen tyvärr , men relaitivt bra gick det nog ändå.

Bille vaknade hon runt 07 men låg och kollade på Pippi i sin säng i ca 1.5 timme och bara myste.

hon har varit ledig idag å då blir det lätt lite slött slappt på morgonen.

har i alla fall varit ute idag i solskenet   Får riktig vårlängtan såna här dagar jag.

hade tänkt att vi skulle ta en tur med skidorna på golfen MEN så har hennes ena stav gått sönder så den planen fick strykas tills vi köpt nya åt henne.


När jag hämtade sonen från skolan hade han fått ont i halsen   trist.

Så det var till att svänga in på ICA och köpa halstabletter åt honom.

Sen en snabbis förbi sportaffären å se om dom hade några täckbyxor/jacka åt bille då??? Men nopp inte ett plagg i rätt storlek.

Det finns inte en overall i lite större storlekar i hela S-vall å inte på nån internet/klädsida heller , typ Ellos , H&M och dyligt. Skit!


Hemma igen hände inte så mycket , Middag och lite vila på soffan sen var det dags att knalla till jobbet där jag sitter nu då rå.

Sonen sovit sen tidigt.... Ont i halsen och huvudet så  jag hoppas han sover hela natten nu då. Kanske är det förkylning/virus på G? Inte kul alls för honom.


Nä nu ska jag göra lite nytta....


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards