billes-mamma

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Ulle - 7 januari 2011 13:42

Imorse vaknade jag vid 07.30 men sängvärmen var så skön så jag vände på mig och somnade om   Vaknar sen 10.20 av den ilskna telefonsignalen , kära far som ville veta om  vi ville ha skottat? Självklart vill man det  

Bille ligger vaken i sin säng och sjunger , frukost i magen sen river jag  ur alla sängar.

Klär på oss och går ut , skönt ute idag bara -5 grader och så har det äntligen slutat snöa.

Farmor var förbi en sväng  , hon skulle ut till birsta och undrade om vi ville följa med    tokig hon är då. Inte åker jag till birsta för nöjes skull inte. Då ska jag ha nåt särskilt anledning till det.

Hon ska hämta Bille sen för dom ska göra tvålar ikväll hemma hos farmor. Ev sover hon över där.


Sedan dags för lunch och nu spelar bille Mario galaxy.

Själv ska jag föflytta mig ner till tvättstugan.


Om Bille sover hos farmor ska jag och Tony ta varsin skoter och åka till M & C en sväng ikväll. Får se hur jag klarar det    , korta svängar har jag ju kört men inga längre. Det var många år sen det var långtur på skoter för min del typ 16-17 år sen. Så jag får väl träningvärk i gastummen är jag rädd   


Nä göra lite nytta


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards