billes-mamma

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Ulle - 13 januari 2011 00:07

Idag är ingen bra dag alls , började imorse när jag skulle väcka sonen, eller egentligen på jobbet eftersom jag hade en helvetesnatt IGEN!!!   Men som alltid vid väckning samma visa som vanligt , slutar med att vi är fullt ovänner bara för att få honom ur sängen....  Det är så himla påfrestande på psyket , vill inte gå och lägga mig arg , besviken men oxå ledsen för honoms skull. Han har det tufft med skolan nu ja och andra saker oxå för den delen.

Skulle vilja att allt var som förut.... Men skolproblemet ska lösas nu , nu har dom haft 2 år på sig att undanhålla hjälpen till honom MEN nu ska den till annars j*vlar blir det krig med skolan.   Nu är jag bitter!!!!


Jag vaknade vid 14.15 och känner fortfarande irritationen i kroppen , vilket inte är en lysande start på dagen.

Kaffe i mängder och älskade pappa hämtade trollet på dagis så det slapp jag ju , tack ni är bäst!   


Sen mat.....? Äh inga ideér alls , älskade maken fiskade fram en färdig wokgryta ur frysen som åts , gott.


Nu är man på jobbet igen eller vad man ska kalla det..... Som vanligt så är det ju inte alla som sover när dom ska utan ska promt störa alla stackare som sover sött. Mycket tröttsamt ska jag lova.

Låt timmarna ramla fram så jag får gå ut genom dörren och hem.  Ser fram emot morgondagen.... kan bara bli bättre   men nu ska jag genomlida denna natt först ..... har ingen lust att vara här alls nu.  


Sov gott alla ni


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards