billes-mamma

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Ulle - 4 januari 2011 10:21

Ja ibland är man bra bakvänd i alla fall    Inatt är det jobb som gäller å då ställer jag klockan och kliver upp klockan 08 när jag igår hade sovmorgon till kl 10 och var ledig. Hmm är det klokt gjort det? Ja för jag försöker sakta men säkert vända på lilla grynets dygnklocka. För nästa vecka är det tidiga mornar för hennes del på dagis.

Sen är det ganska mysigt att bara sitta alldeles själv med morgonkaffet och läsa på Fb och tidningen innan det blir full fart i detta hus.

Ska även försöka mig på att få liv i sonen före 12 idag.... återstår att se hur det går.


Julen är bortstädad sen i Söndags.... skönt men ändå tomt blir det ju , Tony satt med ett stort leende när jag flög runt som ett tok och rensade bland alla tomtar överallt. Han tycker det är bra när julen städas bort han , galenpannan.

Har lust att beställa lite nya vårgardiner men tror jag väntar ett tag med det faktiskt. Iår blir det orange och svart i v-rummet tror jag minsann.


Ute flyger lite lätt snö nu , skulle behövt ta mig upp på altantaket och skotta av det för en liggare har böjt sig lite trots dom kraftiga vi köpte.

Men det är bara på en sida för det har drivit nåt otroligt däruppe , så på ena sidan är det snö upp till nocken så det är nog bara göra ett försök.

Men det är inget som lockar när man tänker på förra årets takskottning på altantaket på stugan när dom klev sönder x-antal plasttaksskivor som fick bytas ut.

Å detta plasttak är betydligt dyrare   


Nä klä på trollet å ge sig ut kanske.....?


Ha det bäst alla


Tjillevippen!!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards