billes-mamma

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Ulle - 1 januari 2011 21:06

Efter en trevlig nyårsaftonskväll med sällskap av mormor , morfar och farmorn så vart det en normalt sen nyårsnatt.

sonen sköt lite raketer på tolvslaget , bille var även vaken iår och jag lyckades tippa hela brickan så 2 champagneglas gick i kras på bron och stackars morfar vart dränkt i barnens cola   Ooops.

Spelade lite Wii gjorde morfar och crille oxå sen.

Grannfrun kom en in en sväng på nattkröken och önskade Gott nytt år.


Idag har vi haft en soft och skön dag , bille sov ända till 10 jag slumrade till 12.30 sen parkerade jag mig i soffan med täcke och kudde framför skidor sen solklart Ivanhoe som alltid ses denna dag   

Sonen väckte jag 14.15 han tyckte att vi startat det nya året på ett bra sätt.... SOVMORGON!!!!  Tror han vart lite full i skratt när hela familjen gick omkring i nattkläder ännu.   

Älsklingen lagade middag : spagetti och köttfärssås bjöd han på Mmm gott.

Vi gick ut en sväng hela familjen efter maten , skottade lite , sopade av skotrarna och bron. Sen drog Tony och Crille iväg på en skotertur.


Nu har vi kollat lite på fångarna på fortet men nu spela Tony och Bille Mario galaxy på Wii och sonen sitter och poppar musik som vanligt på rummet.


Ha det bäst alla


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards