billes-mamma

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Ulle - 20 februari 2010 00:00

Ja se där , så har ännu en dag svischat förbi.... Nu börjar det bli natten för normalt folk som sover på nätterna   åh dit tror jag inte att jag räknas faktiskt.


Det vart städning a´la Lasse Stefans idag men hoj vad bra det gick att skura golven. Lite steltbent var min kavaljer... herr skurkäpp tror jag han hette.

Hoppas ingen såg mig i nåt fönster får då måste dom ju funderat om det brunnit eller att jag blivit skvatt galen , å tänk vad älskade mannen ska skämmas om han får höra på byn att hans fru dansar med käppar där inne   

Men han borde väl vara härdad efter 10 år eller hur? Han visste ju vad han gifte sig med får jag väl hoppas   

Men resultatet vart skinande rent och doftade gott , det är ju huvudsaken.


Nu är jag på jobbet... bara 7 timmar kvar innan huvudet får möta kudden, fast tiden går faktiskt ganska fort ikväll. Det är ju bra.

Nu ska jag ta mig lite fika och kolla in tv:n


Sov gott alla ni ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards