billes-mamma

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Ulle - 17 februari 2010 12:52

Ja så var man vaken sen en timme då.... Idag är det Onsdag!!! = lillLördag  


 Men uppvaknandet var inte så behagligt.... hade såå ont i min mage/bröst. 

Trodde det var smärtan jag får när jag ligger på vänster sida eftersom jag vaknade av att jag låg på den vilket jag aldrig kan göra. Men smärtan satt i magen och inte i bröstet , skönt det i alla fall

Gick dubbelvikt ett bra tag innan det släppte lite så man kan gå upprätt.

Tankarna börjar genast mala när magsmärtan kommer.... Jaha är det dags för skitmagen igen nu???? Ska snart in på koll igen , i Mars tror jag det är.

Men nu känns det lite bättre faktiskt...


Fått mig mitt morgonkaffe , tänk att det alltid är lika gott.

Har hunnit med en del till nu , bäddat sängar , hängt en maskin tvätt och startat en ny , plockat ur diskmaskinen.

Klockan 14 slutar Crille idag och Bille ska hämtas klockan 15 men jag tror jag flörtar    med morfarn om att hämta henne

Idag ska jag göra köttgryta och ris till middag.

Sen ikväll ska jag ta mig ett glas vin och slappa i soffan   


Tjingeling!!!

Av Ulle - 17 februari 2010 07:54

  Snöskottarna    Bille på bryggan       

Av Ulle - 17 februari 2010 07:37

Ja så har man gjort natt 2 av 2 nu då , skönt är det. Nu är jag ledig tills på fredagnatt , då ska man jobba hela helgen vilket inte är allt för upplyftande.


Nu snöar det ute igen    vilketjag tycker är helt förkastligt , alldeles åt hel..te rent ut sagt   

-Våren vart är du????


Inatt gick brandlarmet på jobbet , inte på min avdelning , som tur var var det falskt. Men jäklar vad adrenalinet pumpar när man springer bort mot den avd det larmar ifrån , så man vart ju pigg som attan så här på morgonsidan   

2 st vaknade hos mig , inte en själ inne hos min arbetskamrat på avd intill    Snacka om att sova hårt eller höra otroligt dåligt i detta tjutande och ringande....


Men nu vaknade min älskade son så nu ska jag gå och knoppa ett par timmar...


Night night

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards