billes-mamma

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Ulle - 3 februari 2010 21:16

med om att inte gå utanför dörren.... Redan innan lunch var det dax för lite friskluft och kolla på när morfar skottade gården med viss handräckning från mig och snölasset.

Sen klättrade bille i snöhögar för glatta livet , tänk att man tycker det är såå kul när man är liten.


In till mormor och morfar för lite fika efter det , innan det var dax att gå hemåt för lite lunch i magen.

Sen har vi bara myst på bille och jag , spelat tv-spel hon är ju så kul att titta på när hon spelar.... styr hårt med tungan. Sen har vi byggt med några byggsatser för mindre barn , målat m.m


Till middag vart det Tonys och min favorit: Lasagne , det är ju så gott

Sen skjussade jag Crille och en kompis till slalombacken.

Imorgon är det tidig morgon för bille och sen till dagis , hon var fortfarande vaken när jag gick till jobbet så det ska bli spännande och höra hur trött hon var vid väckning imorgon.


Ja nu ska vi se vilken tid "snöstormen" behaga anlända hit söderifrån , alla väderprognoser säger olika en 00 en 02 osv

Men snöstorm och snöstorm blev det nog inte här uppe för vinden skulle ha avtagit på vägen hit , vilket jag verkligen hoppas.

Men jag hoppas nog mest att det inte kommer nån snöflinga alls , det vore skönast utav allt.


Nu ska jag göra lite sysslor innan jag ska börja räkna ner timmarna innan man får gå hem och krypa till kojs.


Tjingeling

Av Ulle - 3 februari 2010 11:00

Ja det har jag faktiskt börjat fundera på. Idag snöar det igen    jag orkar inte med mer snö nu... VILL INTE HA!!! Kan nån däruppe fatta det.

Tänk innan denna j*vla snö har försvunnit , då är vi ju ända in i midsommar eller dyl , å vilka vattenmassor som ska sjunka ner i jorden , blä nä bort med skiten NU!


Så ett varmt land som aldrig någonsin har snö skulle passa mig bra. Kanske? Ja egentligen varför inte. Måste kolla , att vara utomlands på vintrarna hemma på sommrarna. Skulle passa mig perfekt det.


Idag ska jag inte gå utanför dörren tror jag , jo till bilen kanske men det är allt annars får jag eksem av det vita därute.

Ska ringa en kompis och höra om hon och dottern är ledig för lite umgänge , Bille skulle gärna leka med någon idag.

Så vi får väl se vad som händer.


Ha det bäst

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards