billes-mamma

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Ulle - 19 februari 2010 10:53

Jaha så var det Fredag igen då.... veckorna rusar fram vilket är bra... Närmare och närmare sommaren vi kommer   

Tänk er en stor  och 20 grader varmt , det vore ljuvligt det. En lat dag på bryggan i stugan det är nåt jag längtar efter....     men än känns det sååå långt bort.


Idag är Bille på dagis , jag har redan varit iväg på ICA och handlat. Nu är det dom vanliga tråkiga sysslorna som ska göras.... dammsugning , golvtorkning , tvätt m.m

Men det blir ju fint till helgen i alla fall då.

Själv har jag jobbarhelg tyvärr , Bille har simskolan på Lördag. Farmor skulle följa med och kolla vart det är och så om hon är barnvakt nån helg så hon hittar dit.

Snöa skulle det nog göra i helgen , vilket är urdåligt enligt min mening och säkert fler med mig.

Tony hade tänkt att åka till sin mormor i höga kusten men står nog över det denna helgen.


Crille ska vara hemma med oss i helgen , polarlördag som gäller och slalom.

Så nu har jag laddat upp godisskålen för helgen.


Nä snabeldraksdansen väntar nu ...


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards