billes-mamma

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Ulle - 21 februari 2010 22:48

Tack kära svärmor för mycket god mat.... du är super i köket du   

Vet att det blir fler middagar det ser man alltid fram emot.


Nu har man i alla fall kommit på plats till jobbet igen , äntligen 3 av 3 känns så j*vla underbart att det snart är gjort. Denna helg har man gärna kunnat slippa , påminner om filmen "griniga gamla gubbar"    Så jag håller tummar och tår nu för en bättre natt sista natten.

Men vi får väl se hur det blir , ser inte så ljust ut nu i alla fall   


Ute är det snorkallt och blåser f** så jag tror jag ska surfa in på resebyråer en stund och drömma mig bort till   -en och värmen kanske man kan fynda nån bra billig resa   


Sov så gott alla


Av Ulle - 21 februari 2010 14:33

Ha ha tänk att man kan vakna upp och jubla över att det är Söndag...   

inte så många som håller med mig , förutom vi som jobbar helger.

Men för oss är känslan underbar ska ni veta.


Igår hände inte så mycket , vaknade vid 15-tiden slö slapp och likgiltig i soffan.

Bille hade varit på simskolan så hon var väldigt trött och seg , hon verkar bli det efter badet vart lika trött sist

Älskling   hade varit och handlat gott till middagen. Vart hasselbackspotatis och karré från älgköttet och egen sås med öl i Mmm mums vart det.


Sen skjussade jag in Crille och en kompis på polarLördag. Sen hem och byta om och gå till jobbet.


Idag har vi sån tur så älskade svärmor ringde och bjöd på middag idag..... kan inte bli så mycket bättre.

Sen är det natt jobb , sista natten för den här helgen , skönt. Har varit en springig helg hitills så jag hoppas det blir bättre inatt.


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards