billes-mamma

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Ulle - 16 februari 2010 14:05

Måste ta mig iväg och inhandla en rullgardin till sovrummet.... Sovit som en kratta idag pga solens strålar rätt i ögonen    Jag gillar sol det är inte det men det är inte så underbart efter nattjobb. Klockan 11 tänkte jag först ge upp kampen om sömn men tack å lov tjurade jag på så jag vaknade 13.30

Så nu börjar man känna sig som en människa.... fått sig en dusch och första koppen java   

Men nu finns minsann inte tillstymelse till sol ute...   Bara alldeles vitt så där så man nästan börjar ana att det snart ska börja snöa igen   skit oxå!!!


Crille måste ha slutat tidigt idag för jag har hört nån komma och gå här hemma men inte sett skymten av honom    lite märkligt måste jag säga.


Bille ska hämtas från dagis klockan 15 , sen ska det kockas middag.

Idag bjuds det på ugnsbakad falukorv med boston , tomater , ketschup ,senap , ost och grädde Mmm så gott det är.

Mannen blir nöjd vet jag men värre med tonåringen min , men det brukar gå bra faktiskt.

Sen är det till att gå och jobba inatt igen.


Ha det


Tjingeling!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards