billes-mamma

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Ulle - 4 februari 2010 15:47

Ja jag orkar inte titta ut längre snart   det fullkomligt vräker ner.... idag är det endast -1 grader så det börjar luta åt blötsnö , vilket är ännu värre eftersom då är ju skottning såå jobbigt.

Det är ju tur jag har papps som kommer med snöslungan   


Har i alla fall varit ute och kört bil , hämtat bille på dagis och crille på skolan.

Å gud vad härligt det var med en bil som bara tuggar sig fram i djupsnön.

Prisad vare 4-hjulsdriften aldrig mer nån anna bil   

Efter middagen ska jag ta en tur till ICA , tycker det är skönast att få åka dit alldeles själv jag.

Idag blir det soppa till middag , ärtsopa åt mig och Tony och köttsoppa åt dom mindre.


Sen är det en arbetsnatt kvar innan man får göra helg , och på Lördag ska bille börja simskolan eller lek å plask som det heter när man bara är 4 år.

Hon har stått i kö nu hela hösten och längtar verkligen efter det.

Hennes fröken är hennes kusin så det ska bli spännande å se hur hon beter sig mot henne.


Nä nu ska jag dricka lite "morgon" kaffe   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards