billes-mamma

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Liiite hungrig nu då : (

Av Ulle - 27 april 2010 22:31

ja jag skulle göra nåt.... men inte vart det nåt nyttigt gjort   

Mannen kom hem , mannen fick laga middag åt sig och barnen , var alldeles för hungrig för att ställa mig vid spisen och känna matdoft. Nä istället frestade jag min stackars mage med att fara på Ica och handla så det finns mat hemma åt övriga familjen ett par dagar..... oxå en fruktansvärd frestelse , men det är ju bara för att jag inte får. Annars skulle det ju inte röra mig i ryggen att gå och handla.


Kom hem och avnjöt min goda svampsoppa med mycket chili och vitlökspulver i. Helt ok var det. Och så klart en halv liter vatten till det.   

Ganska stolt över mig själv att jag lyckats förmått mig att dricka 3 L idag , men det var ett evigt springande på toa då rå   


Var på väg på en promenad , lilla bille hakade på så det vart inte mycket till rask takt där inte, nytt försök med det men då blir det direkt imorgonbitti när jag kommer hem.


Ha en skön natt alla och sov så gott.


Tjingeling!!!


Nu skulle jag lätt kunna tömma kylskåpet här på jobbet.... Men nu ska jag tjura på med lite gott vatten istället.... hmm lät inte så lockande men vad gör man inte för beach 2010   

 
 
Ingen bild

syster

28 april 2010 09:39

duktiga du :) fortsätt med promenaderna ska du se att det händer nåt med kroppen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards