billes-mamma

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Ulle - 11 april 2010 23:21

Äntligen är snart helgen över.... längtar till klockan blir 07 imorgonbitti så jag får gå hem och hoppas att sova skönt.   

Åt hel*ete för lite sömn i helgen.... 10 timmar på 2 dygn är i snålaste laget.

Lördag vaknade jag och kunde inte somna om   Idag var det nån som kom in vid 12.45 och frågade om jag skulle sova HEELA dagen    Åh inte kunde jag bli sur på den som väckte mig heller eftersom det var min älskade son som fyller 14 idag. Så nu har man en fjortis hemma   

Så man klev snällt upp och kramade om det "lilla" livet.  Men humöret är ju absolut långt ifrån topp såna här dagar.....   

men dagen har rullat på , fördelen med att kliva upp var ju bla det   

vädret vi haft idag. Hunnit med att sitta på altanen och solat lite , bille har tränat cykling , vi får springa som tokar efter. Men hon cyklar helt själv nu , nu är det träning på start och stopp som gäller. Det blir fortsättning imorgon på det.


Hade verkligen sett fram emot en lugn natt men det är bara glömma tyvärr. Börjar bli stående fenomen med springiga nätter , vilket är skittråkigt.

Min kropp orkar inte med sånt här nå mer känner jag. Dagjobb Må-Fre Tack!!!

Nån som kan erbjuda kanske???   


Hoppas solen visar sig från sin bästa sida även imorgon.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards