billes-mamma

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Ulle - 7 april 2010 18:55

Sitter i soffan och bara myser av tystnaden..... Tony vart utkommenderad , bille har farit till sin farmor. Dom ska åka och pimpla imorgon så jag hoppas hon inte blir sämre inatt. Har haft krupphosta på kvällen och morgonen    nu sen vi kom hem från stugan. Men att vara ute brukar ju vara bra på sån hosta.

Crille är ute med en kompis nu , så det är så lugnt och skönt här hemma nu.

Men hur länge jag tycker det får vi väl se.....  


Sov till 13.30 idag , först vaknade jag klockan 10 sen kl 11.40 men tjurade på och sov vidare sååå skönt.

Tvättat undan lite efter helgen , sluppit laga mat det gjorde älsklingen    

Sen var jag ut med bille en sväng och hon premiärcyklade för iår på den stora cykeln utan stödhjul med lite mothugg innan hon klev på.

Men det gick faktiskt riktigt bra , kan släppa henne bättre bara hon får upp lite fart så.

Så nu har jag hoppet på topp om att det funkar utan mig/oss snart som behöver hålla i.

Lilla gurkan håller på att bli stora tjejen....   


Nä lite tv-tittning när man får välja kanal alldeles själv fast det gör jag för det mesta ändå   liten jävul som jag är.... eller kanske har jag en underbar man vid min sida   


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards