billes-mamma

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Ulle - 15 april 2010 16:44

Nu har man gjort 1 natt av 2 Sovit jättegott idag faktiskt.

Hämtat Bille på dagis varit ute och cyklat i regnet en stund hann vi även med innan jag fick in henne.

Dagens middag var en latmiddag.... pizza till dom övriga kebab till moi    Ja det där med beach 2010 känns väldigt långt borta nu    men det är ju såå gott att synda med sån mat.


Imorgonbitti kliver  man av klockan 07 och går på ledig underbar helg , kan inte bli bättre än att bara vara ledig. Skulle vilja vara lyxhustru på heltid.... bara vara och njuta av livet som är underbart så länge man slipper jobba. Ett nödvändigt ont tyvärr är var det är , för fick man pengar även om man gick hemma skulle nog många välja det   Jag skulle klara det galant , finns så mycket att göra och att inte göra så det skulle inte vara några problem för mig.

Bara skönt och vilsamt. Men tyvärr blir jag aldrig lyxhustru    så det är bara bita i det sura äpplet och traggla på.


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och mysa med familjen innan man ska iväg.

Lilltrollet spela Mariocart och älskling ligger brevid mig och har siesta.

Crillan for till en kompis han.


Ha det bäst gott folk


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards