billes-mamma

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Ulle - 18 april 2010 14:04

Imorse chockade man sig själv med att vakna före dottern. Utvilad och pigg som en lärka    Trots att det vart lite för mycket Mintuu igår men jag fick ju sooova många timmar inatt istället   


Solen   skiner men det är friska vindar tyvärr.


Nu har dagit rullat på.... cyklat med trollet , varit och slängt tidningar , kartonger och glas på återvinningen. En sväng på Ica som vanligt.

Putsat fönster så nu återstår bara dom 3 fasta i v-rummet.

Isabelle och jag har planterat lite blomfrön som ska sättas uppe i stugan , men krassefröna skulle ju ligga i blöt ett dygn så dom får planteras imorgon.

Tony har tvättat pärlan  , tror faktiskt han tog fram vaxet oxå   

Svärmor är här och tvättar sin bil hon oxå.


Idag kommer Crille hem men vilken tid vet jag inte , mot kvällningen kan jag tro.

Å imorgon är det en ny vecka , skola , jobb och dagis. Jag har go´vecka den här veckan 12 timmars jobb på hela veckan  det är härligt det   


Ha en trevlig Söndag


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards