billes-mamma

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Ulle - 9 april 2010 11:15

Idag är jag sååå trött    lilla trollet har sovit mellan oss inatt. Började igår kväll och vart jätteledsen efter sin tutte   tyckte synd om henne , gjorde ont i mamma-hjärtat. Hon fick komma upp och vara med oss för att glömma bort den , å det funkade faktiskt.

För man kunde verkligen se att det påsklov nu , för Crille bakade kladdkaka klockan 23 på kvällen. Men god vart den.

Så när Tony kröp till kojs följde bille med till våran säng.

Sen har hon haft en fruktansvärd hosta inatt , så jag har sovit jättedåligt.   

Hon sov i alla fall till 08.45 så det var ju skönt i alla fall.

Men nu när hon är uppe är det bättre med mindre hosta.


Försöker just nu väcka sonen som ska åka in till stan idag med några kompisar , 3 försök till väckning och noll resultat , så det är nog bara knalla ner och dra täcket av honom , det borde göra susen eller?   


Hade hoppats på   idag men det var bara att glömma. För ute regnar det som vanligt.... Så det blir ingen cykling för bille och ingen solning på altanen för mig.... Ska man måsta vara inne och städa. Behövs kanske men det är ju så trist.


Igår gjorde jag som min frissa säger att jag inte ska göra.... leka med färger..

Så nu måste jag ta och beställa en tid hos henne för lite justering.....

Fast det vart inte så illa att jag måste bära mössa ,men inte resultatet jag önskat fått   ja ja att jag aldrig lär mig.


Nä nu ska jag anfalla älskad fjortis nere i sängen.....VAKNA!!!


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards