billes-mamma

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Ulle - 23 april 2010 09:28

Ja så var den efterlängtande fredag här igen då    tänk att alla människor är så förtjusta i fredagar. Men bara dom som jobbar Må-Fre kanske egentligen.


Själv är jag hemma med förkyld febrig dotter idag. Igår när jag hämtade henne på dagis så hade hon fleecejackan på sig.  Och personalen sa att det var inte likt henne att frysa , och mitt upp i det vart hon alldeles kallsvettig. Så nu är hon nog på väg att bli sjuk trodde dom.

Igårkväll hade hon faktiskt lite feber och tvärsnorig    men hon har sovit   bra hela natten. Har lite feber även nu men inte lika tvärtäppt i näsan som igår. Hon har väl sprungit ute med alldeles för lite kläder så här på våren.

Och imorse när jag ringde på dagis sa dom att det var fler som var hemma idag med förkylningar och feber.


Nu har varit uppe bra länge ändå , hunnit med frukost , spelat Mario cart och bara myst på.

Crille har farit på skolan och Tony jobbar.

Ute skiner   känns som det blir en skön dag idag.

Nu lite påtår av kaffet


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards