billes-mamma

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Ulle - 12 april 2010 22:28

Ja jag har ju hunnit med att njuta lite av solen idag i alla fall.

Varit ute och cyklat med lilltrollet , nu cyklar hon alldeles själv både vid start och stopp. Hon är så duktig så.


Suttit och fått sommarkänslor på altanen nu mot kvällningen med en iskall öl och en cigg i den underbara   


Några veckor till sen är vi på rätt sida året igen. Det där med vinter kan dom lägga ner och stryka ur MIN almanacka helt. Vill inte se SNÖ på 5 år MINST!!!

Jo flytta utomlands vore nåt för min del det.


Nu sitter jag och kollar på nåt roligt åt Tony och mig när vi firar 10 underbara    år tillsammans   . Lite sugen på London i 2 dagar bara för att....

Så vi får väl se vart vi hamnar???   


Imorgon kommer en ny solig dag hoppas jag.


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 12 april 2010 16:25

Nu är jag riktigt SUR!!!   eller förbannad på mig själv , F.. jag har sovit bort hela denna vackra    varma dag.

Vaknade av att min mor står i dörren och säger: Men gumman sover du med dörren olåst? klckan är 15.15!  VAAAA!!!! Herregud Bille ska hämtas klockan 15 så kära mor fick svischa iväg fort som sjutton.    mamma du är en ängel.

Men efter denna sömnbrist i helgen så behövde nog min kropp det antar jag ,  men det är ändå surt som f..

Åh tror ni inte min kära son oxå ligger och sover.... tur att dom hade studiedag idag. Ja vad säger man: Äpplet faller inte långt från trädet   


Ut i solen med en kopp kaffe , Tony kom hem i samma veva som bille så han fick glatt börja springa när bille skulle cykla.

Nu fixar hon det nästan , bara att starta som inte funkar varje gång men nu är det nära    lillgumman är sååå duktig.


Sommardäcken håller Tony på att byta till nu , jag slapp det den här gången för nu har han friska hela armar och händer    


Nä nu är det dax att fixa lite käk i magen.


Tjingeling!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards