billes-mamma

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Ulle - 24 april 2010 16:23

Men vilket underbart väder vi har idag ,    solen strålar som bara den + 27 grader på solväggen på altanen.

Klev upp vid 8.30 med bille och låg på soffan och mös hela familjen fram till 10 då farmor dök upp.

Hon , jag och Bille for över på simskolan , idag var det sista så nu blir det en lång väntan till hösten för bille. Tur att det blir sommar och massa stugmys först med mycket badande    

Tony har hämtat släpvagnen hos pappa och lastat på en massa skräp som finns på gården och i källaren.


Han har även fått sig en cykel av sin mamma i present sen han fyllde år som han var och köpte idag.

Så han och bille har cyklat några rundor här på byn.

Crille har cyklat in till stan idag med ett par kompisar. Nu var dom snart på väg hem.

Så vi väntar med att tända grillen tills han kommit. För självklart blir det grillat idag med en massa goda tillbehör när det är ett riktigt grillarväder.


Bille har varit ute HEEELA dagen så hon får nog lite färg på kinderna idag.

Jag har putsat klart fönstren så nu behöver jag inte bry mig om det förrän tills hösten   skönt ska ni veta.


Nu ska jag ta mig ett glas vitt och sätta mig i solen på altanen och kolla när bille "kokar" soppa där.


Ha en underbar Lördag alla för det ska jag ha


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards