billes-mamma

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

kylan släpper kanske taget....

Av Ulle - 25 februari 2010 07:20

Undrar om kylan tänker släppa greppet snart??? Igår morse var det -29 grader idag bara -22 så det går ju åt rätt håll i alla fall.

Solen sken igår så jag och bille var ut en sväng och vart rosig om kinderna. Men lite kallt var det allt. Ha det rimmade ju   


Nu har jag precis kommit hem från jobbet , får inte gå och sova ännu för jag ska skjussa barnen till skolan. Chauffören fick ledigt idag.... han fyllde ju 60 år igår så han var och kollade på Norra brunn. Då är man ju förtjänt av sovmorgon när man fyller år. Grattis älskade pappa!


Spännande och se hur länge min kropp vill sova idag , det är ju så olika från dag till dag.

Natten har i alla fall varit väldigt lugn , så det var ju skönt.


Ha en bra dag


Tjillevippen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards