billes-mamma

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Sorterar.....

Av Ulle - 11 februari 2010 10:31

Ja så närmar vi oss helg igen då....   

Igår var jag och Bille till en kompis så hon fick leka med hennes dotter och vi fick umgås och surra lite , tänk att man har hur mycket som helst att surra om.

Hon och jag var som ler å långhalm under hela skoltiden fram till gymnasiet då vi tyvärr gled ifrån varandra. Men en liten kontakt har alltid funnits kvar så nu träffas vi lite då och då.

Bille tyckte det var jättekul och ville inte åka hem trots att vi var där i 3 timmar.


Sen hände det inte så mycket mer under den dagen , Crille åkte slalom som vanligt   


Idag är Bille på dagis och jag har storsortering av papper som ligger lite här och där    Åh inte var det lite papper som jag har liggande i hela köket och v-rummet nu inte. Har hittat papper från 2005.... hmm varför har jag inte varit lika duktig som jag har varit??? Har faktiskt varit rätt bra på att hålla ordning och reda på papper förr i tiden , även om jag är en slarvmaja i många andra städar-avseenden   

Men förhoppningsvis blir det ordning och reda nu igen. Ska gå hem till mor och hämta lite mer pärmar och register.... hon fick ju lite över nu när dom avvecklade firman. Alltid bra att ha dom nära till   


Ikväll blir det att åka att handla inför helgens stugmys , ska ta med oss skotern upp , så jag hoppas det blir finväder. Kan man åka ut på sjön och njuta lite med fika.

Men måste kolla med snälla farmorn om hon kunde följa bille på simskolan    på Lördag och sen skjussa upp henne till stugan , om hon ska vara hemma vill säga.

Och att inte bille fått någon prick om hon ens kommer få nån??

Så i helgen ska det mysas framför brasor , äta god mat och bara vara   


Nä åter till pappershögarna....


Tjingeling!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards