billes-mamma

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Ulle - 27 december 2008 19:32

Ja då ligger man i feber då :( it sucks!  Tänk vad mycket ob-pengar man

förlorar inatt. Men känner inte för en natt på hemmet med feber ännu igen. Helgen för 5 veckor sen tjurade jag på med bihåleinnflammation

och feber och det var inte kul. Så den här gången tänker jag tänka på

mig själv och inte på pengarna..... men det svider ska jag erkänna :(


Försöker febrilt få ingång Mamma Mia filmen via den externa hårddisken men det går inge bra.

Bille kollar på lilla Jönsson ligan på dvd.

Tony donar med sin moped som han hade när han  var ung.

Vilken Lördagkväll? :D


Nu ska jag koka lite te med mycket honung i.


Ha de´

Av Ulle - 27 december 2008 06:03

Natten är snart över och man får gå hem och sova. Det ska bli väldigt

skönt.

Min förkylning som jag fått i julhelgen blir bara värre och

värre. Skulle absolut inte förvåna mig om jag får åt bihålorna igen , för

det känns så. Känner även av öronen usch det vill jag inte.

Hoppas det inte blir när man går och sover det har ju en tendens till

det menar jag :(


Nu ska jag dricka en stor mugg med jättegott kaffe och invänta mina avbytare ;)


Godmorgon på er , godnatt till mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards