billes-mamma

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Ulle - 11 december 2008 22:51

Ja det känns så skönt att veta att potatisjä.... är klar.

Tvättstugan även avklarad. Och inget kaffe har jag.... :(

Dom hade varit så dukriga att dom laddat kaffepannan full tills

imorgonbitti. Men då orkar inte jag hålla på och hälla ur och blablabla

med den. Så jag tar en tur på sparkcykeln in till Gunnel och dricker en

mugg. Så kan jag göra lite te sen när jag blir sugen. Kanske även det är snällare mot magen också.


Hemmavid sover alla mina kära, även maken. Han ringde för ca 1 timme sen och sa godnatt. Mitt lilla tröttgryn...

Det känns som även den här natten kommer att rulla på bra ,vi hoppas på det.

Men jag glömde ju kortet till min boxer eller rättare sagt hittade inte det när jag skulle gå ,  så jag har ju inga kanaler att titta på sen. Skit också!


Men men sov gott alla ni!

Av Ulle - 11 december 2008 18:12

Nu är middagen avklarad. Tony gjorde en supergod köttfärssås , till och med crille gav beröm för den.

Angelica gjorde frisyr på Rebecca det vart kanonsnyggt , hoppas/tror hon vart nöjd också.

Nu har Tony skjussat hem henne hon skulle få besök av pojkvän<3 ,gulliga "barn".


Isabelle den slagna har redan åkt till John Blund , det behövde hon. Imorgon är en tidig morgon igen för henne , och så ska det ju lussas på morgonen.

Det är Tony som får göra henne klar när han skjussar henne på dagis. Jag går direkt dit från jobbet.

Tony kunde nog inte stanna och kolla tyvärr han var tvungen att åka till Sollefteå (tror jag det var) och jobba :(


Nu ska jag ta mig en dusch och frächa till mig inför nästa arbetspass , hoppas att denna natt går lika fort! :)


Tjingeling!!

Av Ulle - 11 december 2008 15:51

Nu har man tagit sig ur sömndimman men det var trögt ,ville inte kliva upp.

Vet inte vad som hat hänt med mig , jag kräver såå mycket sömn efter nätterna nu kanske har det me dåldern att göra?


Har hunnit vara på ica en sväng innan jag hämtade bille på dagis kl tre.

Idag blir det nåt så tråkigt som spagetti och köttfärssås, men det är ju gott i alla fall.

Kämpar hårt med att hålla lillskruttan vaken. Hon klev ju upp kl 6 idag så nu är hon trött!

Men hon får kämpa på några timmar till lillgumman.  :(


Nu kommer snart vår stora tjej hit , hon ska fixa balfrisyr på en av syrrans döttrar. Hon är jättedukrig på det. Kanske äter hon middag med oss idag vi får se om hon har tid? :)


Nä nu ska jag börja med maten.

Av Ulle - 11 december 2008 07:07

Nu är jag hemma , har hoppat i pyjamasen sköönt.

Nu är målet att se till att sonen kliver upp så han hinner med skjussen med hans snälla morfar som skjussar honom dagligen.

Han kan ju vara lite trög i starten på morgonen. Och ett hemskt morgonhumör... undra vem han ätft det efter ;)

Sen ska jag dyka i säng och sova så länge jag får. Till ca 14.30


Godnatt!

Av Ulle - 11 december 2008 02:39

Natten går framåt. Fort har det gått , faktiskt. Nu har jag strykit undan tvätten. Snart kör väl tidningsbudet förbi här utanför.

Det är mörkt i alla hus. Hmm undrar varför? Kanske för att det är mitt i natten ;) Här sover dom hyfsat inatt.


Det är lite trist för jag har ju ingen rökkompis men det finns en fördel med det också: Jag röker betydligt mindre då, det är ett +

Kaffet är slut och tur är väl det, kanske ska jag göra mig en kopp med varmt gott te. Man börjar bli lite frusen den här tiden.


Hoppas ni sover gott alla mina vänner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards