billes-mamma

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Ulle - 10 december 2008 21:06

Ja nu är man på jobbet då. 3 nätter framför sig. :(  Men det ska nog gå.

Och det bästa med att det är Onsdag: Ingen Potatisskalning!!!! YES!!!

Men det fanns en stor hög med strykning det är ju ganska trist det med men betydligt bättre än potatisen.

Nu ska jag se om det finns nåt gott kaffe på bygget först.


Sov gott nu alla!!

Av Ulle - 10 december 2008 18:48

Middagen och all disk är nu avklarad , det var gott!

Innan maten var vi ute Crille , Bille och jag i snöyran. Det vräkte ner ett tag med stora lapphadskar ,det är så mysigt när det gör det. Det är så man vill att det ska snöa på julafton.


Nu sitter Bille och kollar på årets usla julkalender. Den är ingen hit precis.

Tony försvann ner till källaren och Crille gick ut. Han älskar snön och vintern.


Jag ska ta det lugnt en stund ska gå och jobba sen :(

Tjing!

Av Ulle - 10 december 2008 14:10

Nu har jag pratat med sjukhuset. Det är fullt normalt. Det var ju tur men ändå jobbigt att gå omkring att blöda och ha ont i magen , men det är ju bättre än att det är nåt fel. Man får tänka så då.


Dagen rullar på snart kommer Crille hem från skolan , bille och jag har byggt med lego men nu så diskar hon. Förut var mamma hit hon hjälpte mig att få fram dom där plankorna Tony skulle ha ikväll , dom satt fast om jag säger så och en jä... massa tung snö på presseningen. Det var tur vi var två.


Jag kör en massa tvättmaskiner precis som vanligt. Nu har jag skrivit klart julkorten  som ska skickas.


Middag idag blev fläskfilégryta med wokgrönsaker , Crilles val. Det blir nog gott det brukar det vara.

Ha de´

Av Ulle - 10 december 2008 12:50

Vaknade när bille kom in till mig vid 08,45. Ville bara inte kliva upp , ont i magen. Tar med mig täcket till soffan åt både henne och mig. Ligger och slökollar på tv. Blöder idag gör jag också det är inte bra. Måste ringa på sjukhuset och höra vad dom säger.Skit också!!! :(


Nu ska bille rita på datorn så nu är jag förpassad.

Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards