billes-mamma

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Ulle - 23 december 2008 22:09

Nu är man åter på jobbet...  :(

Usch vilken lååång natt detta kommer att bli.

Men jag har tagit med mig glögg och ädelost till pepparkakor som

jag och min arbetskamrat Eva ska mumsa på lite senare.

Först ska jag nog anfalla potatisen som vanligt :(

När man gick hit hade alla husen tänt marchaller det såg så mysigt

ut, och därinne sitter dom och umgås precis som det ska vara kvällen

före julafton. Inte f.. ska man jobba en såå stämmningsfull kväll det är

ju rent värdelöst det. Jag VILL gå hem!!!


Ha de´

Av Ulle - 23 december 2008 18:00

Ja här är det full rulle trots 3 timmars sömn. Jag tror jag går på Duracell , som bara går och går och går......

Klev upp halv 11 sen svichade jag in till stan och ett större kaos än vanligt tycker jag det var. Men på 2 timmar hade jag avverkat min julklappslista så då skyndade jag mig hem för att hämta min stackars dotter som varit på dagis sen 6,30. Och tröttare än allt i morse sa Tony,stackars barn.

Men när jag dyker upp där vid 13,45-tiden så fick man sig ett lagomt glatt välkommnande: -Jag vill att pappa ska hämta mig skriker hon och grinar :(

undra hur trött hon var ;)

Vi hann hem då dök hon ner i soffan och somnade fort.

Jag kom genast på att jag varken druckit eller ätit nåt innan jag for så jag slängde i mig lite att äta.


När Tony kom hem slängde jag på mig jackan och ilade iväg till Ica.

Oj! Oj! Oj! vad folk det var där då?!


Sen hem och slog in julklappar med crille som assist.

Så nu satt jag mig på rumpan med en kaffekopp innan jag ska försöka

städa ihop lite.

Gubben är och jobbar , det var ju lägligt! :(

Jag ser inte fram emot en jobbarnatt nu ska jag säga men det ska gå så

är det ju bara.

För imorgon är det julafton då är jag i alla fall ledig. Sköööönt!!!


Tjingeling!

Av Ulle - 23 december 2008 06:06

Nu är det morgon, kaffet har jag druckit det var såå gott.

Tidningen var väldigt tjock idag. nån sorts julbilaga var det med men det

var inte mycket läsvärt i den måste jag säga.


Natten har gått relativt fort tycker jag, men var fasligt trött runt 03-03.30

men det är ju värsta tiden så är det ju. :o

Nu ska man snart susa hem med väldig fart så jag får några timmars sömn.

Sen får jag nog sova en sväng på em också eftersom jag jobbar en till natt.


Ha en trevlig dag alla.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards