billes-mamma

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Ulle - 1 december 2008 22:15

Ja nu sitter jag på jobbet och har det trist skulle hellre ha legat hemma i vår nya stora härliga soffa. Som min älskade man gör just nu. :P

Och han lär nog ligga där i många timmar till skulle jag tro.  ;)


Imorgon blir det ingen långsovning :( eftersom jag ska på sjukhuset igen!

Man har ju snart klippkort där , men tack å lov för högkostnadskort det är ju väldigt bra att ha nu när man ränner som en galning där...  :(


Inatt slipper jag skala potatis , Yippie!!!! det är nog det tråkigaste man kan

göra tror jag.


Lilla bille ska på dagis imorgon , det behöver hon så hon får härja av sig lite och kanske hinna pyssla lite hon med.

Måste nog börja leta efter lucianattlinnet hennes som hon ska ha på Fredag.... morgondagens uppgift kanske?? och kronan , undrar om inte den gick sönder ifjol? :1   Då får vi köpa en ny.


Sov gott alla!!

Av Ulle - 1 december 2008 17:49

Jo idag ringde dom från sjukhuset. Jag fick en tid imorgon för en till konisering. Usch, men det var ju bra att det gick fort den här gången så man slapp vänta.


Men jag jobbar ju inatt så jag lär ju vara lagomt mör imorgon.

Men ska nog söka semester imorgonnatt för jag vet hur det kändes efter förra gången , och då har jag absolut ingen lust att jobba. Och karensdag är bara glömma.


Vi fuskade riktigt idag med nyttig mat så vi åt lunch på MAX idag till dotterns förtjusning. Men det var gott. Mums!

Ha de´

Av Ulle - 1 december 2008 16:27

Nu har vi äntligen köpt oss en ny soffa, en svart fläskig stor divanmodell från boom. Det vart kanoners förutom att det vart lite trångt, men det gör inget för vi ska ju riva väggen snart till utbyggnaden då blir det bra.

Även ett vitt nytt enkel modell till soffbord. Ut med kakelskiten till bord.

Yes! det här har jag längtat efter länge...

Nu fattas bara ett nytt köksbord eller hur älsklingen min....?


Inatt ska jag jobba så jag kan lätt räkna ut vart Tony kommer att spendera kvällen och natten hi hi :D


Sen fyndade vi 2st resväsor/kabin stora enar för 299:- det var ett bra pris och vi behöver det även nu när vi snaaaart ska få resa en sväng.

Tjing!!!

Av Ulle - 1 december 2008 08:53

Godmorgon!

Ja nu har lilleman åkt på skolan , bille ligger med täcket framför tv:n och kollar på disney. Dagis är stängt för planeringsdag idag.

Jag har hunnit dricka 3 koppar kaffe. Mmm det är ju så gott.


Idag blir det nog birsta och kolla in lite golv till hallen och vardagsrummet. Ska även kolla på ny soffa+bord och matta. Och visst ja en garderob till hallen oxå.

Har även tänkt att kanske jag och bille ska åka på badhuset men kanske en annan dag? Vi får väl se....


Nä det är väj bara att bära ner lite mer tvätt och köra igång en maskin.

Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards