billes-mamma

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Ulle - 7 december 2008 21:26

Ja åter på jobbet då.... när man kommer in i köket här står en vagn full med disk???? Nähä blir man förvånad? Nä! 7:ans diskmaskin har pajat. Kommuns grejer är fantastiska ha ha! Tänk att det alltid ska gå sönder en helg så är det nästan jämt. Undrar om dom får den lagad annars kan dom ju få en begagnad det är ju besparingstider.... :D asg!


Den här natten kommer att bli låååång! F.. vad seg jag är idag vet inte vad det är?

Nu ska jag ta en lov till tvättstugan sen måste jag nog ta mig en kopp kaffe.


Tjing!!!

Av Ulle - 7 december 2008 16:54

Nu har jag vaknat till lite mer , tagit mig en dusch sköönt. Känner mig inte alltför fräch nu igen. Dessa jä... koniseringar. När man äntligen blivit människa igen och kände sig någorlunda fräch så får man göra en till. Blä! :(


Funderar på om jag ska äta nån middag idag??? Dom andra har redan ätit. Man har inget vidare matsug så här efter jobbarnatt , i alla fall inte jag. Annat är det nog med min vän Gunnel.... Hon är ett mat freak :D


När jag gick och duschade lyckades lillgumman somna på soffan :( det är ju obra det den här tiden menar jag. Men hon är nog inte så pigg. För hon hade ju sovit till kl 9,00.

Kanske hon blir hemma imorgon också.


Tjingeling!

Av Ulle - 7 december 2008 15:08

Ja god eftermiddag kanske man ska säga. Har varit vaken typ en timme. Har nu kokat nytt kaffe. Mums det behöver jag.

Hemma har pappa och Tony jobbat på hela morgonen i utbyggnaden dom är såå duktiga. Och jag har inte hört ett smack , jag är nog mer eller mindre medvetslös när jag jobbat natt.  Mormor har varit med Isabelle idag och det var hon som bjöd grabbarna på lunch. (tack mamsen du är superbra du)


Nu ska jag bara gå omkring och vara en stund så kanske man vaknar till om ett tag :D


Ha Tony hade glömt ljuset så nu har jag tänt det.

Ha det

Av Ulle - 7 december 2008 05:59

Åh jag kom precis på att idag är det ju 2:a advent , och inte får jag vara

med vid frukosten hemma och tända det 2:a ljuset till billes lycka. För nu har hon ju väntat en hel vecka. Och sagt åt mig flera ggr:  -men mamma tänd ett till ljus. Kanske Tony glömmer det då får jag tända det till middagen ;) hi hi

Night! night!

Av Ulle - 7 december 2008 05:10

Nu är jag trött! Zzzzz!

Har hämtat tidningarna , gjort mackorna , laddad kaffepannan. Åh skulle vilja starta den redan nu men får nog vänta en stund.

Jag vill ha mitt morgonkaffe NU!

Ska ta en svängom med skurmoppen och en tur till tvättstugan.

Natten har gått skapligt fort ändå måste jag säga. Vi får se hur den kommande natten blir , den blir väl lååång den då.

Jag kommer somna som en klubbad säl när jag kommer hem det kan jag lova.

Jag säger godnatt ni säger godmorgon!

Av Ulle - 7 december 2008 00:59

Nu sitter jag på jobbet. Med en av många koppar kaffe i handen. Skulle nog behöva dra ner på kaffedrickandet nattetid. Men det är ju så gott tycker jag , men det har ingen pigghetseffekt på mig.

Har nyss pratat med glada arbetskamrater i telefonen som druckit en massa gott. :D


I kväll hade jag sällskap av min son några timmar här på jobbet , han hjälpte till att skala potatis. Lillälsklingen min men han är ju inte så liten längre.

Men han är fortfarande naggande god. ;)


Nu ska jag se om det är nåt spännande att se på tv , men det är det säkert inte.


Hoppas ni  sover gott allihopa!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards