billes-mamma

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Ulle - 13 december 2008 18:38

Nä det vart ingen energi idag , tyvärr. Inga rena sängar då då. Imorgon får jag göra det.

Tony gjorde middag idag supergott som vanligt. Råstekt potatis , fläskfilé, vitlökssmör och bea såklart. Mums! Och ett gott glas vin till.


Vi var bjudna på 40-års-fest idag. Det hade varit superkul med maskerad och allt men jag ska ärligt erkänna att gå dit som jag känner mig finns inte på världskartan. Du vet varför Lena! förlåt jag gillar dig ändå. Jag vet att du ville sååå gärna att vi kom och vi bangar ju inte till PARTY men jag hoppas att vi kan återgälda det en anna gång. puss på dig gumman.


Det blir en kväll framför tv så får vi se när fru Viklund knoppar???


Tjingeling!!!

Av Ulle - 13 december 2008 14:08

Ja nu har jag precis tagit mig ur sängen. Äh fy jag tror jag lägger mig igen är så slut i min kropp nu.

Hoppas att gröten gick att äta....  Hi hi! :D har jag tur kanske jag till och med  slipper göra sån gröt mer , om den blev äcklig menar jag. 


Resten av familjen har farit och handlat. Crille är nog också på ica men han och en kompis cyklade dit. =I

Men min kudde sitter ff kvar i mitt ansikte känns det som så jag stannade gladeligen hemma.


Nu är det soffan och ladda för att jag ska riva ur alla sängar idag tänkte jag.

Om orken anländer så kanske det blir så....


Ha de´

Av Ulle - 13 december 2008 05:55

Ja det vet jag inte om jag ska kalla det... ha ha :D

Klister vore nog ett bättre uttryck tycker jag , det här med att jag ska göra det här igen natten mot julafton kan alla personer FETglömma!

Nä då blir det en slät ,mjuk och mumsig mannagrynsgröt . Det bemästrar jag i alla fall.


Men som sagt natten har faktiskt flygit fram även i natt, det är kanoners.

Har även kollat in en helt värdelös film på tv inatt. Oj oj what a crap!

Även sms-at med stora dottern i familjen som vakat in lucia med ett gäng kompisar. Men hon hade fuskat lite och slumrat till en sväng.. :) hon är inte inkörd på nattvak "Lillgumman"


Ha en trevlig Luciamorgon alla och lussa gärna för era nära och kära.

Själv ska jag lussa för kudden.

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards