billes-mamma

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Ulle - 28 augusti 2009 14:17

Ja det vart ordning på internetbanken till slut :) herregud vad smidigt det var ;) nu måste jag bara se till att gubben fixar till sig oxå.


Idag är lilltrollet på dagis så jag har varit och bokat resan idag :) Så det 19 September lättar vi åter igen till Turkiet.

Sola sola sola , äta äta äta , och inte att förglömma DRICKA :) Bara njuta av min stora kärlek bland palmer och hav :)

Genast börjar min hjärna jobba.... 1 resväska eller 2? vart är passen :) jo jag vet vart dom är :D men å vad jag funderar nu..... Hmm hur länge är det kvar??? Jo endast 21 dagar :)

Men det svider lite i mammahjärtat att lämna dom här hemma :( Men jag har lovat lilleman att VI ska åka igen så han får följa med och uppleva värmen igen. Nästa år hoppas jag :)

För här hemma i Sverige kan man inte skryta över nån värme och sol iår  

:( trist  men så sant.


Nu ska jag försöka få lite ordning på torpet innan det ska hämtas från dagis så det är väl lika bra man sätter lite fart ;)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards