billes-mamma

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Ulle - 19 augusti 2009 23:39

Ja så har ännu en dag gått på den här veckan :) snart är det helg igen.

Vad har man gjort idag då.....? Ja inte för stora ovationer om man säger så.

Klippt gräset faktiskt har jag gjort , kollat tågresan för fredag :)

Varit till lekparken med bille X-antal gånger :) och cyklat runt byn , fast jag sprang ju för hon körde på sin stora nya cykel :)

OCH som vanligt kört tvättmaskinen.


Nu har alla krypit till kojs förutom jag som vanligt ;)

Varför måste dom sända sååå många bra program på den här sidan dygnet....? Jag kommer ju aldrig i säng i vettig tid. Hon hinner alltid ramla fram till 02-tiden och då är man ju måttligt pigg när skruttan kommer och väcker en kl 07-30 :( nä inte jag i alla fall.


Men nu ska jag se på Criminal minds , det är en kanonserie tycker jag.


Sov så gott alla ni där ute i cyberspace :)

Av Ulle - 19 augusti 2009 00:27

Åh nu längtar jag till helgen och till fredagen :)

Jag fick nämligen en lysande idé...... Min älskling ska åka till sin bror i Ö-vik

på kräftskiva. Jag passar den här festen för det har varit sååå mycket FEST i Augusti för min del :) så han kan få åka och ha roligt med sin bror den här gången ;)

Så jag kom på att jag och Bille tar tåget upp till farmor och äter surströmming och sover hos henne istället. Det ska bli superkul.

Jag får ju lite vin där istället ;)

Och bille är förtjust för hon ska få åka tåg :)


Måste ju bara skvallra om min sköna idé :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards