billes-mamma

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Ulle - 17 augusti 2009 13:59

Bille och jag lånade mormors bil över på ICA så dagens middag är utstuderad :) Kycklinggryta med wokgrönsaker och ris det gillar mina små gryn ;)


Nu har vi fyllt upp poolen till bille och själv sitter jag och svettas i solen brevid :) får nog hoppa i och svalka av mig snart ;)

Springer och hänger tvätt emellaåt så det svalkas ju även av att gå ner i källaren.

Crillan är ute och cyklar med en kompis var bara hem och åt lunch sen drog han igen ;)


Nä nu blir det snart ett dopp ;)


Tjingeling!!!


Av Ulle - 17 augusti 2009 11:59

Ja idag var lilla Bille morgonpigg minsann :( 07.30 slog hon upp sina bruna ögon.... men mamman var inte lika pigg vill jag lova ;) Uppe alldeles för länge igår.

Nu har vi varit till lekparken , hunnit med en fika hos mormor och precis ätit lunch :)


Nu ska jag släppa datorn och resesökningen en stund (ja Tony och jag tänker åka på försenad bröllopsresa :)  1 år bara ) Men nu är det dags att hänga lite tvätt som vanligt.

Dricka lite kaffe på altanen , det är ju soligt och fint väder idag.... himla varmt mot solväggen ;)


Cykeltur med Bille blir det lite senare.


Tjingeling!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards