billes-mamma

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Ulle - 14 augusti 2009 10:02

Ja idag fick man sova lite längre :)  Idag tänker jag inte tvätta en enda maskin med tvätt.

Så jag får väl se vad jag ska hitta på idag då.


I helgen är det marknad så vi tänkte ta en tur dit och se om bille vill åka karusell.

Tony tyckte vi skulle åka dit på Lördag.... men jag röstar nog för ikväll :)

För det är även dragracing i helgen och det ligger ju åt samma håll så det lär ju bli bilkaos :(  

Ja visst ja sen håller dom ju på med rondelbygge på vägen alldeles i närheten av marknaden.

Nja nu vart man ju avskräckt till hela ideén känner jag. Men det är ju inte jag som ska köra så det blir nog bra :)


Nu väntar kaffe och smörgås och tidningsläsning :)


Ha en bra dag :)   

Av Ulle - 14 augusti 2009 00:33

Ja idag har det varit ett evigt plockande :( ...... Jag har hittat en dolt rum i vårt hus.... ;) Ja nu trodde ni att jag funnit ett lönnrum va?! :D

Nä så kul var det inte.... det var lillgummans rum som möblerades om , leksaker som bars bort och lite förvaringsplats in till alla eländiga leksaker som ligger överallt.

Men nu är det tomt i V-rummet och allt står fint i en hylla inne hos henne :) helnöjd är jag nu :)


Sonen haft flickvän här hela dan..... :) först stängde dom in sig i rummet , sen har dom legat på studsmattan från kl 14 med madrasser och täcken ;)

Ja tonårskärlek är ju helt underbar :)


Middag idag vart simpelt: kebabrulle och dyl. Mmm sååå gott.

Sen var det kalas för lillgumman ikväll hos grannflickan som fyller 4.

Chaufför var jag åt min mor och far som skulle ut och äta , för min älskade mor jobbade sin sista dag idag..... Pensionsdax vet ni ;) Åh jag vill oxå gå i pension..... inte av ålder..... bara njuta av livet :)


Nu är det snart natt påstås det :( det är ju trist det....


Sov gott alla ni.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards