billes-mamma

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Ulle - 21 augusti 2009 12:03

Ja då var denna arbetsdag gjord ;) och denna vecka för den delen.

Nästa vecka börjar den vanliga traden med nätter.


Nu ska jag till att packa en liten väska till Bille och mig :) Så det är gjort innan jag hämtar henne på dagis. Är lite orolig att hon somnar när vi kommer hem. Lär ju vara dötrött idag :( Första morgonen som det var uppstigning kl 06 på 6 veckor så det lär nog märkas på hennes solstrålehumör :D

Pappa ska skjussa oss till tåget sen på eftermiddagen.


Tyvärr har det börjat att regna nu :( det är ju mindre kul eftersom vi hade ju tänkt äta surströmmingen ute , annars luktar det ju så fasligt illa inne ;)

Hoppas att taket på uteplatsen täcker så det går ändå :)


Men ha en underbar fredag på er alla :)

Av Ulle - 21 augusti 2009 00:27

Men herregud när ska man hinna med alla dagar som går???  Får ingenting gjort tycker jag.... men det får man säkert som min käre man säger.... eller så säger han bara det för att vara snäll :) för sån är han ju. Den underbaraste , snyggaste mest gudomliga som varit innanför mina trosor.... åh dom är lätträknade ;)


Imorgon ska han lämna mig i 2 dagar.... usch och tvi säger jag om det :) närå det är lugna puckar... imorgon ska jag ju till min älskade svärmor , finns f.. ingen bättre. Det kan jag lova!!! :) Äta surströmming och mysa på.

Sen kanske lillgumman stannar hos farmor på Lördag när jag åker hemåt , det vet man ju aldrig ;)

Men vad f.. ska jag göra på Lördag då rå??? ;) ligga i soffan med laptopen i knät och kolla tv och zippa vin :) lät ganska nice det oxå ;)


Men nu ikväll hade jag en uppgift.... som lekledare , hemma hos morsan som hade personalfest. Och då är man ju klippt och skuren för det :) Älskar att leka men även att bestämma. F.. jag ska nog bli chef i alla fall ;) Skulle passa mig som handen i handsken :)


Men nu är det snart natt.... ska upp 05-50 imorgon :( trist


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards