billes-mamma

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Ulle - 3 augusti 2009 18:14

Ja då var vi här igen då:) men idag var det riktigt härligt att komma hit. Solen skiner och det är 20 grader i skuggan. Måste kanske äta nåt lite senare;) Nu sitter vi på bryggan och njuter. Grabbarna tog med sig varsin whisky ner. Själv tycker jag att vatten är väldigt gott idag:) undra varför;) ha en underbar sommarkväll alla Tjingeling!

Av Ulle - 3 augusti 2009 12:14

Jag är lite seeg idag måste jag erkänna :) går liksom bara på halvfart ;)

Idag får vi stockholms främmande så det bär iväg till stugan på em.

Måste handlas en del mat som ska med , men bara tills på fredag sen är det drakbåtsfestival som vi ska gå på Lördag :)


Nu har jag gjort rent åt djuren så dom mår bra medans vi är borta :) det är min far som matar dom då vi är borta :)

Ja nu ska jag packa ihop lite kläder som ska med.


Så ha det så gott alla

Av Ulle - 3 augusti 2009 02:50

Tjohooooo!!!! full och glad är jag nu.... full koncetration eller vad man säger på tangenterna :D men men hemma är jag ju...... hel och hållen :) syster var lite orolig tror jag men hon vet att jag är hemma nu :)

Cykelfärden hem gick över förväntan..... tur det var lite bilar ute för jag tror inte min cykel gick såååå rakt. Men nu är jag hemma så skit det samma ;)

Nu är det natt för kl är 03.00

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards