billes-mamma

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Ulle - 23 augusti 2009 22:04

Ja då var det kvällen då :) har gjort ett arbetspass på 5 timmar. Bille följde med en timme.... :) hon tycker det är kul på mitt jobb.

Gick bra för oss nattugglor som var där på fel sida dygnet ;)


Idag har Crille och kärleken min kommit hem , det är skönt för jag tycker det är trist att vara själv jag.

Nu har alla lagt sig och sover redan. Imorgon börjas det ju med skolan igen så det vart natt i tid för lilleman , ja lilleman är väl synd och säga.... han börjar ju faktiskt i 7:an :D så f.. ta mig om han skulle höra att jag kallar honom lilleman. Men för mig är han ju det ;)


Imorgon ska jag och bille följa med svärmor till nya lägenheten hon ska flytta till.

Kolla lite fönstermått och dyl :) Nu flyttar hon närmare oss. Och det kommer att bli kanonbra ;)


Nä nu ska jag kolla tv och surfa runt

Så sov så gott alla.... :)

Av Ulle - 23 augusti 2009 10:21

Ja imorse var min lillgumma morgonpigg ;) 07.35 tyckte hon att det var dax att kliva upp , men det tyckte inte mamman :( jag tycker ju om att sova på morgonen :)

Men det var till att ta med täcke å kudde till soffan så vart hon ju nöjd.

Fikat frukost har vi gjort nu så man är mätt och belåten. Men det bästa är kaffet ;)


Idag har jag tagit på mig att jobba mellan 16-21 extra för att kunna byta med mig själv när vi ska ut och resa.

Så jag hoppas att Tony kommer hem i tid så hon slipper vara med på jobbet så länge , annars får jag prata med mormor och morfar så får hon vara där.


Imorgon börjar allvaret för alla barn igen ;) skolstart ,men det tycker inte Crille är någon hit :( han vill ha mer sommarlov ;)

Nu ska vi gå till lekparken en sväng.


Tjingeling!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards