billes-mamma

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Ulle - 27 augusti 2009 13:17

Det vart ingen resebyrå idag.... :(   Tar det imorgon när grynet är på dagis.

Istället vart det en tur till banken för att återigen försöka mig på det här med internetbank ;) Har provat 3 eller 4 ggr förut med uselt resultat.

Men fick idag vetenskapen att det var inte jag som gjort fel.... det var banken som inte anslutit mig med nå grunduppgifter eller nåt sånt ;)

Kanske man inte är så dum som man trodde ett tag då när man höll på och försökte och försökte.

Så nu håller jag tummarna att det funkar klockrent denna gång ;)

Sen vart det Ica och lite handling som vanligt.


Idag är vi bjudna till mor och far på middag.... det ska bli mat från Juniskärs Café. Det brukar vara supergott. Jag ska ha en bakpotatis med Juniskärsröra det är sååå gott vet jag sen ifjol.

Det är så skönt att slippa lag middag :)


Nu ska jag putsa nåt fönster som är kvar att göra ;)


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 27 augusti 2009 08:59

Gomorgon alla glada och pigga....


Nu har vi varit på 4-års kontroll :) åh herregud vad hon växer..... hur lång tänker denna lilla donna bli ?

4 år och 117 lång och 27kg ja jag säger då det.... Att vem hon ärvt det av är en gåta.... jag själv var vid 4 års ålder 102cm och 14kg , hmm diffar en bra bit där. Tony vet jag inte exakt men så här stor var han inte. :)

Men syn och hörseltestet gick klockrent , även att rita  , bygga pärlhalsband , räkna och färgtestet var oxå bra förutom att grönt klarade hon inte. Pappan är ju färgblind så om hon har fått en liten del , hon visste inte säkert :) Men inget hon lider av lillgumman.


Idag blir det nog en tur till stan och till resebyrån.... får se vad man kan fynda :)

Just nu är det snart Dora som bille ska se och själv ska jag dricka lite mer morgonkaffe.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards