billes-mamma

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

göra eller inte göra???

Av Ulle - 29 oktober 2009 09:37

Ja vad ska man hitta på för kul idag då....? Beställa klippning måste jag bara , städa Billes rum vore ett nödvändigt ont , men det är ju sååå trist med alla dessa små små små leksaker och legot som ligger över hela golvet.

Tänk om sakerna kunde hoppa tillbaka själv i sina lådor...Glad och golvet dammsuga av sig själv , det vore ju super det... men det kommer ju aldrig att hända så det måste nog göras idag är jag rädd.

Men först ska jag slå på filmen jag hyrde igår , krypa upp i soffan och dra på mig täcket , för snart knackar det nog på ytterdörren Glad

Papps skulle komma och dra lite el nere på Crilles nya rum , han är så snäll så som vanligt och väldigt alert på morgonen....


Tony ligger och trynar ännu , det ska bli väldigt kul eller inte att se om 2 veckor när han ska börja jobba och kliva upp kl 06 igen efter 2 månaders sovmorgon Obestämd Då lär det låta illa vid uppstigandet..... tur att man oftast är på jobbet då eller sover väldigt hårt Flört

Men det är ju inte ens säkert att han kan jobba , han måste ju tillbaka och kolla upp handen först och prata med doktorn. Jag tror det är både och från Tonys sida. Han vill jobba men funderar nog hur han ska kunna jobba med handen eftersom det gör så pass ont i nerverna i fingrarna när han tar i där. Och han har ju inget vidare lätt jobb heller.


Nä nu ska jag ha egen filmtaijm.....


Tjingeling!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards