billes-mamma

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Ulle - 17 oktober 2009 16:31

Idag har jag sovit ända till klockan 15 det var sååå skönt. Alldeles tyst i huset , bara jag hemma då sover man gott förutom alla tokiga drömmar man har.

Har varit en snabbis på Ica efter kaffevisit hos mor och far , och då vart jag bjuden på att få äta älgstek hos dom nu idag. Det är ju så gott det.


Bille är hos farmor , kommer hem imorgon antar jag , Crille är hos sin pappa och Tony på visit hos sin mormor i Höga kusten. Kommer hem om ett par timmar kanske.

Nu ska jag dricka lite kaffe och bara njuta av tystnaden här hemma....Glad


Ha det bäst allla....


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 17 oktober 2009 01:42

Ja ännu en natt på jobbet då.... Rynkar på näsan Och inte vill dom sova heller...Skrikandes

Men jag har fått nåt väldigt bra gjort nu ikväll , Jag har sökt ett nytt jobb så nu håller jag tummar och tår. Inte för att jag hoppas för mycket men lite måste man ju få hoppas.... eller hur?

Skulle vara helt underbart att få byta bana helt så här efter nästan 20 år på hemmet. Inga nätter inga helger.


Idag har det varit en riktig slöar dag för min del , inte fått många knop gjorda. mest gått och ondat för att det är arbetshelg IGEN!

Bille följde med farmor hem nu ikväll , så Tony vart solo där hemma. men han var in till grannen och bjöd dom på strömmingsflundra som han lagt in och fick sig en whisky där.

Så det är inte så synd om honom.

Imorgon ska han nog åka och hälsa på sin mormor när jag sover. Så han kommer kanske hem strax innan jag ska gå på jobbet igen.


Nä nu ska jag nog kolla in dumburken och dricka lite te.

Hoppas ni har en skön natt i era varma sängar Glad


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards