billes-mamma

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Ulle - 22 oktober 2009 23:51

Ja då sitter man på"camping" igen då.... Och springet har redan börjat Rynkar på näsan men vadå trodde jag i min enfald att det skulle bli en lugn natt???? Hur dum får man själv vara då...Obestämd

Nä det var väl väntat , med en liten gnutta hopp att jag skulle slippa jaga inatt hade jag dumt nog. Kaffet är redan slut , har haft en kär arbetskamrat på lite kaffevisit. Hon är sjukskriven och så väntar hon på några smink grejer hon beställt här....

Tack kära H för trevlig pratstund och sällskap.

Alla sysslor gjorda som ska göras utöver jagandet till och med potatisen och tvättstugan är klar Flört

Nu ska jag räkna minutrar innan jag får göra helg och lämna detta hus för några dar , skönt ska det bli vill jag lova.


Imorgon är det en ny dag med mer positiva inslag hoppas jag , ja för f.. det är ju Fredagsmys med hela familjen Glad


Ha en skön natt alla ni


Tjingeling!!!



Av Ulle - 22 oktober 2009 17:05

Ja vilken jävl.. skitdag det är idag..... vaknade klockan 14.30 då Tony väcker med EN bra nyhet i alla fall... Audin gick rakt igenom besiktiningen Glad det var ju bra.

 Men sen var dagen förstörd: Brev från den jävla försäkringskassan att dom avslagit mina VAB dagar när Tony gjorde illa handen , pappret kom 7 dagar för sent tillbaka....Skrikandes Hur jävla dum får man bli som myndighet? Att dom är ett halvår sen med utbetalningar till halva sveriges befolkning är helt ok tydligen , men att en annan är någon dag sen.... då blir det plötsligt straffbart att dra in ersättningen..... blir så FÖRBANNAD!!!! IDIOTER!!!

Ja så var jag het som f.. den dagen då. Sen att Tony inte får några pengar heller den här månaden gör inte saken bättre.

Sen har vi provsvaret från sjukhuset som lyser med sin frånvaro efter 3 veckors väntan Skrikandes , Och så ska jag på jobbet inatt igen... Skulle kunna sjukskriva mig nu känner jag.... Är så förbannat less .

Nytt arbetsliv önskas , kanske man skulle flytta utomlands istället? Grekland kanske och öppna en bar eller nåt Flört


Nä nog med ordspya nu för er stackars läsare.


Ha en trevlig eftermiddag på er

Av Ulle - 22 oktober 2009 01:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards