billes-mamma

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Ulle - 5 oktober 2009 21:54

Ja nu är det kvällen.... har fått mig lite vin , grekisk sallad och mys med kärleken min.... Men...Flört än har den bara börjat...

Lilla Bille har dragit på sig feber och en jäkla hosta... Rynkar på näsan det är ju inte kul alls det. Men men hur många på dagis är inte förkyld nu??? Typ alla vad jag förstår.

Lite pip och gnäll nu då som alltid vid feber...


Tvättmaskinen snurrar på så den glöder.... Sonen försöker spöa morsan i snowboard-spel vilket inte är allför svårt....Skrattande Men vi ska nog ta en tävling i guitarrhero så får han se att än hänger jag med.... måste öva igen lite först bara , har ju blivit lite ringrostig nu , för det lätta delen har jag ju klarat klockrent förut Flört men det var ju som sagt ett tag sen.


Nu ska jag umgås med min underbara , snygga , sexiga.... ja den vackraste man som finns...: MIN MAN så klart Flört


Tjingeling!!!

Av Ulle - 5 oktober 2009 14:46

Ja då var man vaken igen då..... ca 45 min har jag suttit och druckit kaffe och bara vaknat Glad

Tony har just farit för att hämta Bille på dagis.... Nu kom dom precis in genom dörren , hon har fått hosta Rynkar på näsan

Och ändå klär dom på barnen som det vore vinter ute.... Obestämd Så hur har det hänt..???


Idag ska jag göra nån sorts gryta med älgkött.. får se vad som hamnar där i. morötter och lök är ju givet i alla fall.

Sen blir det lite mys för mig och Tony ikväll. Lite vin och grekisk sallad att mumsa på.

Nä nu ska jag ta en tur till den eviga tvätthögen...


Tjingeling!!!

Av Ulle - 5 oktober 2009 06:09

Ja då var den här helgen gjord då ,skönt som snus.

Har faktiskt haft 2 lugna nätter nu Förvånad man blir ju alldeles chockad , vad har hänt???


Men nu är man ledig till på Onsdagnatt det ska bli skönt att umgås på normala tider Glad

Så ikväll blir det Måndags mys....

Men först ska det sovas några timmar tror jag bestämt , bara 45 min kvar innan avlösningen kommer.


Godnatt från fru Viklund

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards